piątek, 29 maja 2015

Chapter 1

Weszłam na twitter'a, zresztą robię tak codziennie, przeglądnęłam mój profil i napisałam kilka postów. Mam ponad 15tys. followers, więc nie zwracam uwagi na to, kto do mnie pisze i kto zaczął mnie obserwować, ale jeden wpis skierowany do mojej osoby szczególnie mnie zainteresował. Napisał go niejaki ZeeMalik, ja pierdziele to skrót, czy on ma takie imię? No ale wracając, napisał:
Dlaczego uważasz, że nie zasługujesz na szczęście? Każdy ma do niego prawo.
Zaciekawiło mnie to, ponieważ nikt jeszcze nigdy nie pisał do mnie na ten temat. Dałam mu follow back, żeby pisać w wiadomościach prywatnych.
Ja:
Cześć, o co ci chodzi z tym twittem?
 
ZeeMalik:
Patrzyłem na twoje niektóre wpisy i mogę spokojnie uznać, że nie jesteś szczęśliwym człowiekiem.
Ma rację. Od zawsze taka byłam, nigdy nie czułam się szczęśliwa, a od 4 lat doszedł problem z samookaleczaniem się. 
 
Ja:
Masz rację. Nie należę do radosnych osób.
 
ZeeMalik:
Pytanie tylko dlaczego.
 
Ja:
To naprawdę nie twoja sprawa. Nawet Cię nie znam.
 
ZeeMalik:
Podobno lepiej rozmawia się z osobą, której się nie zna, a przecież zawsze możemy się poznać c'nie?
 
Ja:
Okay... więc... chcesz mnie poznać?
 
ZeeMalik:
Chcę udowodnić Ci, że każdy zasługuje na szczęście, a skoro chcesz się poznać, to nie ma sprawy. Jestem Zayn Malik, miło mi. Gdybyśmy rozmawiali teraz w realu pewnie podałbym ci rękę, no ale wiesz... xD
 
Ja:
Haha, no racja. Jestem Veronika Black, mi również miło. Lool, masz na imię Zayn?? o.o
 
ZeeMalik:
No, a myślałaś, że jak? Zenek?
 
Ja:
Nie, lool. To skąd "Zee"?
 
ZeeMalik:
Moje siostry tak na mnie mówią. :)
 
Ja:
Ja nienawidzę mojego imienia... xdd
 
ZeeMalik:
Czm? Jest urocze. ;)
 
Ja:
Taa... a tak wracając, masz siostry?
 
ZeeMalik:
Taak, i to 3.
 
Ja:
Wow, fajnie masz... ja jestem jedynaczką. :/
 
Ja:
Ile masz lat?
 
ZeeMalik:
19, a Ty? (:
 
Ja:
Uśmiech gwałciciela? Mam rozumieć, że jesteś gwałcicielem? :'D a tak wracając, stary jesteś lmao.
 
ZeeMalik:
Tak, tak... xdd
Nie jestem aż tak stary... ILE MASZ LAT?
 
Ja:
Jestem młooooda.
 
ZeeMalik:
12, 4, 2, 10, 15, 18?
 
Ja:
Pudło! Mam 16 lat. xdd
 
ZeeMalik:
Nie aż tak... :)
Lubię sexi szesnastki. :3
 
Ja:
Jejuu... xDDDDD
Wiedziałam, że jesteś gwałcicielem.
 
ZeeMalik:
Jeśli same wskakują mi do łóżka, to o żadnym gwałcie nie ma mowy. ;)
 
Ja:
Nie wierzę, że jesteś aż tak sexi. ;*
 
ZeeMalik:
To uwierz. ;*
 
Ja:
Nigdy. ;*
 
ZeeMalik:
No to twój problem ;*
 
Ja:
Sprawiłeś, że się uśmiechnęłam, dziękuję. :)
 
ZeeMalik:
W takim razie bardzo się cieszę. :)
 
Ja:
Jutro muszę iść do sql, ratuuuuj! ;-;
 
ZeeMalik:
Ja mam studia. ;)
 
Ja:
Co studiujesz? ;o
 
ZeeMalik:
Jestem na kierunku artystycznym. :)
 
Ja:
Wow, ja nie mam do tego talentu... do niczego zresztą nie mam... :/
 
ZeeMalik:
Na pewno jakiś masz. :)
 
Ja:
Taa, powiedzmy, że mam.
 
ZeeMalik:
:)
 
Ja:
Wyślij mi swoje zdjęcie plooose. :)
 
ZeeMalik:
Nie.
 
Ja:
Sprawisz tym, że się uśmiechne. ;*
 
ZeeMalik:
Chyba raczej, że wypierdolisz telefon za okno.
 
Ja:
Hahahha, na pewno nie.
Przecież mówiłeś, że jesteś sexi.
 
ZeeMalik:
Może kiedyś. ;*
 
Ja: -,-
 
ZeeMalik:
Nie obrażaj się Ronnie. ;-;
 
Ja:
Ronnie?
 
ZeeMalik:
Mówiłaś, że nie lubisz swojego imienia. :)
 
Ja:
Ładnie. :)
 
Ja:
Muszę już iść, bo mama spina dupke. :/ Do jutra?
 
ZeeMalik:
Hehe, Okay. Do jutra. xx
 
 
a/n
Jak na razie rozdziały będą takie, jak już się spotkają będą one dłuższe. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz